Toimitus- ja maksutavat

Toimitustavat

POSTI

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme ja tuotteet ovat valmiit toimitettaviksi. Tiedotamme sähköpostin välityksellä tilauksen etenemisestä. Tuotteet pyritään lähettämään mahdollisimman pian. Lähetyksen tilasta saat ilmoituksen sähköpostiosoitteeseesi.

Mikäli haluat poikkeavan toimitustavan, ota yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen info(at)ecodecor.fi , niin sovimme toimituksesta.

NOUTO TOIMIPAIKASTA

Halutessaan asiakas voi noutaa tilaamansa tuotteet Helsingistä Eco Decorin toimipaikasta osoitteesta Sienitie 9 B2, 00760 Helsinki. Tällöin asiakaan on sovittava noutoaika, joka pääsääntöisesti on klo 11-17 välillä. Tilauksen voi noutaa vasta sen jälkeen, kun asiakas on saanut "Tilaus on valmis noudettavaksi" viestin sähköpostiinsa.

Toimitusaika

Varastossamme olevat tuotteet pyrimme lähetämään arkisin kolmen päivän sisällä tilauksesta. Tuotteen valmistamiseen menee n. 5-7 päivää ja tuotteen toimitukseen kuluu n.1-3 päivää, sijainnista riippuen. 

Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme yhteydessä asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti sähköpostitse taikka puhelimitse, mikäli havaitsemme, että toimitusaika kestää normaalia pidempään.

Maksaminen

Voit maksaa tuotteet kaikilla alla olevilla Paytrailin tarjoamilla maksuvaihtoehdoilla.

Paytrail

Collector bank

Hinnat

Kaikki hinnat sisältävät alv. 24%.

Lähetysten seuranta

Pakettia toimitettavien lähetysten etenemisestä postin kuljetuksessa, voit seurata lähetystunnuksen avulla. Posti toimittaa lähetystunnuksen sähköpostiisi ja tekstiviestinä, kun lähetys on noudettavissa.

​Tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta/vastaanotosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info(at)ecodecor.fi. Emme korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Yksilöllisesti valmistetuilla tuotteilla ei pääsääntöisesti ole vaihto- tai palautusoikeutta. Mikäli tuote ei kuitenkaan vastannut odotuksia, ei pidä jäädä murehtimaan asiaa, vaan ota yhteyttä info(at)ecodecor.fi. Kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita.

Vahingoittunut paketti

Mikäli lähetys on kuljetuksen aikana rikkoutunut,tee siitä heti kirjallinen vahinkoilmoitus. Pakkaamme kaikki tuotteet asianmukaisesti minimoidaksemme lähetyksen vahingoittumisriskin. Emme vastaa kuljetuksessa aiheutuneista vahingoista. Rastimalla ostoskorissa ”hyväksyn toimitusehdot” ja tehdessään tilauksen asiakas sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja.

Noutamatta jättäminen

​Muistathan kuitenkin, että tuotteen noutamatta jättäminen Postista ja peruutuksesta ilmoittamattomuus ei ole kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk peruutus. Jos olet unohtanut noutaa paketin ja se palautuu, niin ilmoita meille ja lähetämme sen sinulle uudestaan. Tällöin veloittamaan sinulta kertyneet postituskulut sekä uusintalähetyksestä seuraavat postikulut. 

REKISTERISELOSTE

Henkilötietolain (523/1999) 10 §:n mukainen rekisteriseloste.

REKISTERINPITÄJÄ

Eco Decor Oy

https://www.ecodecor.fi/

Y-tunnus: 2888786-2

Osoite: Sienitie 9 B2

00760, Helsinki

REKISTERIN PITÄMISEN PERUSTE

Asiakassuhteet

REKISTERIN KÄYTTÖTARKOITUS

Henkilötietoja käsitellään ja kerätään rekisteriin tilausten käsittelyä varten. Henkilötietoja käytetään henkilötietolain mukaan. Rekisterin tietoja ei käytetä suoramarkkinointiin.

REKISTERIN SISÄLTÄMÄT TIEDOT

Henkilörekisteri sisältää seuraavia tietoja:

  • Etunimi
  • Sukunimi
  • Katuosoite
  • Postinumero
  • Postitoimipaikka
  • Puhelinnumero
  • Sähköpostiosoite
  • Käsiteltyjen tilausten tiedot

TIETOJEN LUOVUTUS

Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille.

Back to the top