Toimitus- ja maksutavat

Kakkukoriste tilaukset valmistetaan ilman luonnosta. Lue lisää...

 

 

Toimitustavat

POSTI

Toimitamme tilaukset pääsääntöisesti Postin välityksellä pakettina (6,90 €), kirjeenä (3,50 €) ja kotipakettina (13,90€). Lähetyksen tilasta saat ilmoituksen sähköpostiosoitteeseesi.

Yli 150 € maksavat tilaukset toimitetaan veloituksetta.  

Mikäli haluat poikkeavan toimitustavan, ota yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen info(at)ecodecor.fi , niin sovimme toimituksesta.

NOUTO TOIMIPAIKASTA (0€)

Halutessaan asiakas voi noutaa tilaamansa tuotteet Helsingistä Eco Decorin toimipaikasta osoitteesta Sienitie 9 B2, 00760 Helsinki. Kakkukoristeet ja pienet tuotteet voi noutaa itsepalvelu noutopisteestä 24/7. Nouto-ohjeet saatte sähköpostiin.

Jos tilaus ei mahdu noutolaatikkoon, sillöin asiakaan on sovittava noutoaika, joka pääsääntöisesti on klo 10:00-16:30 välillä. Tilauksen voi noutaa vasta sen jälkeen, kun asiakas on saanut "Tilaus on valmis noudettavaksi" viestin sähköpostiinsa.

Toimitusaika

Varastossamme olevat tuotteet pyrimme lähetämään arkisin kolmen päivän sisällä tilauksesta. Tuotteen valmistamiseen menee n. 1-10 päivää, riippuen tuotteista ja tuotteen toimitukseen kuluu n.1-3 päivää, sijainnista riippuen. 

Voit kysyä chatissa ehtiikö tilaus ennen juhlapäivääsi perille. Vastaamme mielellämme!

Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme yhteydessä asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti sähköpostitse taikka puhelimitse, mikäli havaitsemme, että toimitusaika kestää normaalia pidempään.

Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

 

Eco Decor Maksutapa

Maksaminen tapahtuu verkkokaupan kautta, jossa on käytössä Paytrail-maksupalvelu ja Shopify Payments. Saat meiltä kaikki maksutavat verkkokauppaasi: pankkimaksut, lasku- ja osamaksupalvelu, kortit ja mobiilimaksamisen, Apple Pay, Shop Pay, Google Pay.

Onniistuu maksaaa myös laskulla, silloin voitte lähetä yrityksen tiedot ja tilauksen tiedot s-postille info@ecodecor.fi. Laskun käsittelypalvelu on 3,50€.

Hinnat

Kaikki hinnat sisältävät alv. 25,5%.

Lähetysten seuranta

Pakettia toimitettavien lähetysten etenemisestä postin kuljetuksessa, voit seurata lähetystunnuksen avulla. Posti toimittaa lähetystunnuksen sähköpostiisi ja tekstiviestinä, kun lähetys on noudettavissa.
Tavallisissa kirjelähetyksissä (3,50€) ei ole seurantaa, joten Postin asiakaspalvelu ei pysty selvittämään puuttuvan kirjen tietoja.

​Vaihto- ja palautusehdot

Myyntikelpoinen ja käyttämätön tavara noudattaa kuluttajansuojalain mukaista 14 päivän palautusoikeutta. Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info(at)ecodecor.fi.

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta/vastaanotosta on 14 päivää.  

Palautustapauksissa palautus tehdään käytetylle maksutavalle. Postikuluja ei palauteta. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

KUSTOMOIDUT TUOTTEET

Yksilöllisesti valmistetuilla tuotteilla ei pääsääntöisesti ole vaihto- tai palautusoikeutta. Virheellisen toimituksen tai viallisen tuotteen ilmoittaminen on tarpeen suorittaa samana tai viimeistään seuraavana päivänä lähetyksen vastaanottamisen jälkeen sähköpostitse osoitteeseen info(at)ecodecor.fi, jotta voimme reagoida ja korjata virheen mahdollisimman nopeasti. Kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita.

Vahingoittunut paketti

Mikäli lähetys on kuljetuksen aikana rikkoutunut, ota kuvat pakkauksesta ja tuottesta ja tee siitä heti kirjallinen vahinkoilmoitus Postissa. Pakkaamme kaikki tuotteet asianmukaisesti minimoidaksemme lähetyksen vahingoittumisriskin. Emme vastaa kuljetuksessa aiheutuneista vahingoista. 

Noutamatta jättäminen

​Muistathan kuitenkin, että tuotteen noutamatta jättäminen Postista ja peruutuksesta ilmoittamattomuus ei ole kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk peruutus. Jos olet unohtanut noutaa paketin ja se palautuu, niin ilmoita meille ja lähetämme sen sinulle uudestaan. Tällöin veloittamaan sinulta kertyneet postituskulut sekä uusintalähetyksestä seuraavat postikulut. 

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. 
Rastimalla ostoskorissa ”hyväksyn toimitusehdot” ja tehdessään tilauksen asiakas sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja.

 

    Onko kysyttävä? Lähetä meille viesti: